Managementul echipelor în teleworking

Curs online Managementul echipelor în teleworking


Acest curs se adresează managerilor de departamente și de echipe care au fost nevoiți să treacă la teleworking, sau care se pregătesc să o facă în curând. În egală măsură, cursul se adresează directorilor generali care doresc să transfere o parte din activitate în regim de lucru la domiciliu.

În acest curs vei învăța cum să analizezi decizia de a muta lucrul unei echipe din mediul fizic tradițional în mediul individual. Metoda mea îți va face tranziția mai sigură și mai rapidă, în așa fel încât să ajungi rapid la o productivitate suficientă pentru a îndeplini obiectivele departamentului tău.

Prima parte

În prima parte a cursului vom analiza tranziția în relație cu sistemul de management al firmei. Vom analiza pregătirea pentru tranziție și vom identifica elementele care trebuie schimbate.

A doua parte

În a doua parte a cursului ne vom ocupa de managementul echipei. Vom studia o serie de bune practici menite să îmbunătățească productivitatea echipei și managementul tău.

Lector : Marian Hanganu

Introducere

1
Introducere
3

Managementul Echipelor în Teleworking este un curs destinat managerilor de nivel mediu și directorilor generali care trebuie să mute echipe din mediul tradițional de lucru în lucrul la distanță. Aceasta este prima parte, introducerea cursului. În această introducere explic: - De ce era nevoie de un curs nou? - Cui se adreseaza acest curs? - Organizarea cursului - Cine este trainerul -Cum trebuie abordat acest curs

2
Fundamente de Management
3

În această lecție facem legătura între sistemul de management al firmei și decizia de a muta activitatea unui departament în teleworking. Explicăm relația dintre obiectivele generale ale firmei, obiectivele departamentale și obiectivele individuale și introducem elementele necesare analzei situației care trebuie realizată înainte de mutarea în teleworking.

3
Fundamente de Management-Test
1 întrebare

Mutarea activității în teleworking

1
Analiza
5

În această lecție analizăm situația departamentului înainte de mutare și previzionăm modul de lucru după mutarea în teleworking parțial sau total. În urma analizei vom afla dacă activitatea poate fi mutată în teleworking, dacă există elemente care trebuie schimbate înainte să trecem la teleworking, daca sistemul de management și informațional sunt pregătite să facă față mutării, dacă membrii echipei au condițiile minime pentru a lucra de acasă fără pierderi de productivitate.

2
Execuția planului
6

Ați făcut analiza: - ați descris exact situația anterioară deciziei de mutare în teleworking - ați descris identificat schimbările care sunt necesare pentru a muta activitatea în teleworking fără a pune în pericol îndeplinirea obiectivelor departamentale -ați obținut susținere pentru planul de tranziție din partea șefilor și a departamentelor implicate. Acum este momentul să puneți în practică planul de mutare și acesta este subiectul acestui capitol.

3
Mutarea activității în teleworking
3 întrebări

Cele mai bune practici

1
Cele mai bune practici (1)
5

In această lecție discutăm despre importanța ședințelor și cele mai bune practici care transformă ședințele într-un instrument important de management al echipei.

2
Cele mai bune practici (2)
2

În această lecție discutăm despre necesitatea unui sistem de evaluare a membrilor echipei.

3
Cele mai bune practici (3)
2

Unitatea echipei este foarte importantă. Puterea exemplului personal este indispensabilă pentru un lidership de calitate.

4
Cele mai bune practici (4)
5

Cum să te asiguri că task-urile se vor îndeplini. Cum să aloci taskurile. Cum să comunici eficient prin e-mail.

5
Cele mai bune practici (5)
3

Prezența ta online este importantă, pentru că transmite mesaje. Planul de dezastre-cum te pregătești să faci față evenimentelor care îți pot afecta funcționarea și performanța.

Concluzii

1
Concluzii
2

Concluzii și recomandări finale.

Test final

1
Cele mai bune practici
8 întrebări
Majoritatea cursurilor despre teleworking tratează provocarea mutării activității la domiciliu pentru teleworkeri. Acest curs este orientat spre managementul echipelor în teleworking. Începem prin a analiza si pregati mutarea unui departament din mediul obișnuit de la sediul companiei în lucrul de la domiciliu, în teleworking. În partea a doua a cursului oferim o listă de recomandări pentru gestiunea eficientă a echipelor în teleworking. Aceste recomandări sunt direcționate către managerii echipelor în teleworking.
Acest curs se adresează în primul rând managerilor de departamente, proiecte și echipe care se desfășoară în teleworking. În al doilea rând acest curs se adresează directorilor de companii și directorilor de nivel superior care decid mutarea activității unor departamente în teleworking. Acest curs le va da o mai bună înțelegere a complexității transferului activității și instrumentele necesare pentru a face din mutarea în teleworking un succes.

Fiți primul care adaugă o recenzie.

Vă rugăm, autentificați-vă pentru a lăsa o recenzie
Managementul echipelor în teleworking